Kan ik 4 pics 1 woord ook op de laptop downloaden en spelen??

Ik heb een blackberry, maar zou heel graag dit spel spelen.. jammer genoeg is die er niet voor op de blackberry.. is hij er wel op de pc??

Toegevoegd na 1 dag:
Ik weet wel dat wordfeud bijv. kan je op de pc spelen via bluestacks (zo'n app-programma), alleen daarop kan die 4 pics 1 word niet downloaden :( wil het zoo graag spelen.. stomme blackberries..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hiervoor zou je iTunes moeten downloaden. Via iTunes kan je het dan downloaden voor je computer. Zelf werk ik weinig met iTunes en ik weet niet of het optimaal werkt, maar het lijkt me het proberen waard.

http://www.apple.com/nl/itunes/affiliates/download/?id=595558452
(om iTunes te downloaden en 4pics 1 word)