Hoe kies je de juiste smartphone?

Ik ben op zoek naar een smartphone, maar ze zijn er tegenwoordig zoveel op de markt, dat ik bijna niet weet waar ik moet kijken. Qua prijs wil ik niet heel veel meer dan 200-250 euro neertellen. Een vriend van me heeft een smartphone van 4 inch en dat vind ik een beetje groot. Ik hoef niet zo'n grote smartphone, dus ik denk 3 of 3,5 inch. Ik wil ook graag Android als OS.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bezoek de volgende pagina eens;

http://www.androidplanet.nl/android-telefoons/

Hierin staat een klein overzicht van diverse android telefoons met bijbehorende beschrijvingen, inclusief 3.5 inch telefoons.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een Samsung Galaxy Ace, zijn niet zo duur en erg handig. als grootte niet heel veel uitmaakt is dit een goeie telefoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fokke en sukke zegt zelf dat hij het liefst een 3/3.5 inch toestel neemt ;)
Ik gebruik altijd tweakers.net .
Kijk hier maar eens; Ik heb al de filters ingesteld voor prijs, schermgrootte, en nieuwe androidversies. (4.x)
http://tweakers.net/categorie/215/mobiele-telefoons/producten/#filter:q1YqKMpMTvVNrFCyMjIz0IFyM_OUrICc4oLUZLfMnJLUomIlq2olcxNTEFWWmKNkFa1kam5mqaSjZGZsbgCiTE0tlWJrdZTMzYxBinJBJioZ65kq1dbWAgA
Als resultaten krijg je bijvoorbeeld de HTC Desire C en de Sony Xperia U.