ik wil op google play spelletjes enzo downloaden maar dat lukt niet omdat ik geen playstore op mijn telefoon heb maar dat hoort wel wat moet ik doen?.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Download Samsung Kies, zit vaak bij je telefoon.
Zo niet dan moet je het van het internet downloaden.
Daarna sluit je de telefoon met usb aan je computer aan en dan updates installeren.

Of methode 2
Instellingen => Over dit apparaat ofzo ( staat helemaal beneden ) ==> Systeemupdate
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij schrijft de vraagsteller nergens dat die een Samsung telefoon heeft ( want alleen daar werkt Kies mee ) Wat je moet doen is naar deze website gaan
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.gms&hl=nl met je telefoon . tik installeren en klaar . Nadat de installatie voltooid is kun je gebruik maken van Google Play