Hoe verander ik mijn betaalmethode op mijn iphone 4 apple id?

Ik heb geen credit card, en kan dus geen whatsapp downloaden met mijn iphone(ik ga later een itunes tegoedbon kopen) maar ik kan ook geen gratis apps downloaden met mijn apple id, ik ben er net achter gekomen dat betaalmethode Geen moet zijn voor dat.
Is er een manier om dit nog te veranderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Je kunt jouw betaalmethode in iTunes als volgt wijzigen:
"Open iTunes.
Kies Store > Log in.
Voer je Apple ID en wachtwoord in en klik vervolgens op de knop Log in.
Kies Store > Toon mijn account.
Voer het wachtwoord van je account in en klik op de knop Toon account.
Klik op de pagina Apple accountinformatie op de knop Werk betaalgegevens bij.
Verander daar van Click & Buy naar Geen.
Klik één keer op de knop Gereed als je het hebt aangepast.

Ga daarna naar de App Store en koop daar een gratis App, als er dan om een betaalmethode wordt gevraagd kies je weer voor Geen."

Men spreekt hier over Click and Buy als betaalmethode, maar je kunt deze stappen sowieso doorlopen om te kijken hoe jouw betalingmethode er nu op staat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!