Wat zijn lichte gebruikerssporen?

Hallo,

ik zou graag een iPhone 4 willen kopen, en ik doe dat op een veiling site genaamd 'Vlavem'. Er staan allerlei soorten klasse bij zoals klasse A, klasse B en klasse C. De iPhone die ik wil kopen is een klasse B: licht tot normale gebruikerssporen.

Wat moet ik verwachten? Wat bedoelen ze met 'licht tot normale'.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10.8K

Antwoorden (1)

Daarbij kan je denken aan krasjes in het scherm, butsjes aan de zijkant van een val. Eigenlijk alles wat door dagelijks gebruik kan ontstaan, maar wat nog geen defect of zware beschadiging oplevert.

Overigens zou ik wel oppassen bij veilingen, aangezien je rechten als consument enorm beperkt zijn bij een veiling. Garantie claimen zit er niet in bij de veiler (misschien via Apple, maar dat kan ook lastig zijn soms), als je niet tevreden bent met het toestel kan het niet terug en ga zo maar door.