Kun je je smartphone achteraf nog verzekeren?

Ik heb een HTC One die ongeveer 5 weken oud is.
Ik vroeg me af of ik deze nog kon verzekeren of iets dat in de buurt komt.

Toegevoegd na 1 uur:
Even ervan uitgaand dat hij niet bij de bestaande verzekering(en) hoort, als ik hem dan wil verzekeren waar kan ik dat (laten) doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eerst checken wat er onder je inboedel en reisverzekering valt. Anders verzeker je je dubbel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jouw reactie is dan wel geen antwoord, maar wel het beste wat je kunt aangeven wat mij betreft @mobie1980!
Vraag je af wát je wilt verzekeren Nickeltjuh, kijk daarná of hier een verzekering bij past en of je die kosten vind opwegen tegen het risico.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goeie tip, mobie1980!
Bedankt.

Het beste antwoord

Ja dat kan, verzekeringsmaatschappijen verdienen er goed aan. Stel jezelf altijd de vraag: Kan ik het zelf betalen als er iets mis gaat?
Als het antwoord ontkennend is moet je het verzekeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat je het eerste antwoord was.
Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Als er niets met de smartphone gebeurd is kan je hem nog gewoon verzekeren.

Is hij al ernstig beschadigd gaat het niet meer.