Kan de blackberry curve 8520 je locatie bepalen?

Hij staat gewoon ingesteld op: locatie aan. Maar bij een GPS-gegevensbron staat de naam van een vriendin van mij, die inmiddels haar blackberry al niet meer heeft. Ik wilde graag mee doen aan foursquare, maar deze kan mijn locatie niet bepalen. Zou dit wel moeten kunnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja de curve 8520 heeft een ingebouwde gps module. Dus je locatie zou zeker bepaald moeten worden.

Zie onderstaande link hoe je je GPS kunt aanzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@thijs1812 Dan was die van mij wel heel speciaal. Ik had gewoon Assisted GPS erop en kon zelfs navigeren ermee. Mijn oude Blackberry 8310 heeft zelfs een GPS module, dus zou niet weten wrm een 8520 het niet zou moeten hebben. http://i43.tinypic.com/aqa8x.jpg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thijs zit er echt helemaal naast. waar haal je die onzin vandaan jongen http://nl.blackberry.com/devices/blackberrycurve8500/