Hoelaat word de iPad 3 door apple gepresenteert?

is er een event van apple voor de media of zoiets, en kan je dat dan op een bepaalde site volgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Rond 19 uur vanavond in de Nederlandse tijd. Waarschijnlijk kun je het event pas na de tijd terugkijken op YouTube oid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het appe event eventueel op twitter volgen van ipadclub.nl of anders moet je even op hun site kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hierboven genoemd begint het evenement om 19.00 uur Nederlandse tijd.

Het is helaas nog onduidelijk of we live mee kunnen kijken met de Keynote, zoals eerder wel het geval was, maar er zijn talloze sites (binnen- en buitenland) die alle informatie live 'bloggen' op hun site.

Enkele sites zijn:
www.appletips.nl
www.iphoneclub.nl
www.ipadclub.nl
live.gizmodo.com (Engelstalig)

Via Twitter (Nederlandstalig:
@iphoneclub
@ipadclub
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen iPad 3, waarschijnlijk is het gewoon een versie 2.0 van iPad 2, en zal dus gewoon iPad 2 blijven heten. Maar mensen gebruiken iPad 3 als 'projectnaam'. Overigens wordt deze om 19.00 gepresenteerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T. Cook heeft gisteren de nieuwe ipad geshowt de .. ''new ipad'' zo heet hij