Is een iPhone (3 of 4) geschikt als videocamera in de auto?

iPhones kunnen mooie HD-filmpjes maken en er kan volgens mij veel geheugen in. Daarom wil ik hem gebruiken als dashboardcamera. Maar zit er een (tijds)limiet voor videobestanden op? Het is natuurlijk wel handig als ik doorlopend kan filmen bij lange ritten. En kan ik tegelijk filmen en bellen of andere apps gebruiken?
Ik denk erover om een nieuwe of tweedehands iPhone te kopen. Als er andere smartphones beter geschikt zijn, hoor ik dat natuurlijk ook graag!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.autoshopdetijger.nl/hd-dvr-dashcam-p-4807.html Wat een onzin koop gewoon iets waar het voor bedoeld is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geen zin in een extra apparaatje op m'n dashboard, naast telefoon en TomTom. Daarom stelde ik mijn vraag. Probeer een beetje out-of-the-box te denken... :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is best goed maar je kan niet tegelijkertijd bellen ofzo

Antwoorden (1)

In een iphone zit standaard al niet veel geheugen. 64 gb maximaal en niet uitbreidbaar. Het geheugen is de bottleneck.

Ongeschikt om continue te laten lopen. En als je filmt kan je geen andere apps gebruiken.