Waar worden mijn foto's die ik op mijn mobiel maakt bewaard? En zijn ze zichtbaar?

Hoi allemaal

Ik maak vaak foto's op mijn mobiel (Samsung Galaxy S2) maar waar gaan die foto's heen? Een vriend zei dat mijn foto's die ik maak met mijn mobiel naar een satelliet gaat. Klopt dit? En kunnen andere mensen mijn foto's zien of is het alleen te zien op mijn mobiel?

En mijn laatste vraag
Als ik een foto verwijderd is het dan vergoed verwijderd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11.6K
Ritsuka
10 jaar geleden
het staat gewoon op je geheugen van de telefoon hoor, waarom zou dit naar een satelliet gaan?

Antwoorden (3)

Het is alleen te zien op jouw mobiel, ze worden niet verstuurd naar een satelliet of iets dergelijks.
Ze worden of opgeslagen op de telefoon, of opgeslagen op je geheugenkaartje (als je die hebt), maar dat is afhankelijk hoe je dat hebt ingesteld.
Dus mensen kunnen dan alleen je foto's zien, als ze ook daadwerkelijk je telefoon hebben.

Nu is er wel een optie bij jouw telefoon, om een Dropbox account te maken en daarin een Backup te maken van jouw foto's of van andere dingen op je telefoon. Maar dit is een aparte handeling, en Dropbox is beveiligd zodat ook jij alleen die foto's kan zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt
foto's worden NIET naar een satteliet gestuurd, dit is privacy breuk.
dus anderen kunnen je foto's niet zien.
als je een foto verwijderd is deze niet meteen voorgoed weg.
je telefoon zet er een soort vlaggetje bij, deze mogen worden overgeschreven. een IT specialist kan ze voor je terug halen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het wordt vaak opgeslagen onder de naam DCIM kijk daar en je ziet al je foto's.