Waarom krijg ik whats-app niet automatisch binnen?

Pas als ik op mijn mobieltje kijk, krijg ik het berichtje binnen. Sms doet het wel. Ik heb een samsung gakaxy ace.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan je instellen op whatsapp zelf, onder instellingen. Dat heeft een vriendin van mij ook, maar dat heeft zei zo ingesteld ;) !

Antwoorden (1)

misschien staat je data-roaming uit. als je data-roaming uit staat dan haalt hij niet automatisch gegevens op en als die aanstaat dan wel. kijk even bij je instellingen van je netwerk zou ik zeggen.