In welke winkels kan je flip case hoesjes kopen voor de Samsung Galaxy SII?

Ik heb gisteren een Samsung Galaxy SII gekocht en ben nu met spoed opzoek (i.v.m vakantie) naar een flip case hoesje ervoor.

Heeft iemand enig idee in welke winkel (niet online) ik die zou kunnen kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de zgn. 'GSM Turk'. Die hebben voor populaire toestellen vaak wel wat aan accessoires liggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Klinkt grof, maar ik begrijp wat je bedoelt zo'n vaag winkeltje met allerlei covers, heel veel glitter dingen voor je mobiel en een bord buiten met "Toestellen simlock vrij maken" + van mij
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor alle duidelijkheid, ik bedoel het niet grof, vandaar ook de aanhalingstekens. Het zijn bijna altijd van die gasten uit dat soort landen 'GSM Ali' is een andere veel gebruikte vorm, die ik om de een of andere reden meer denigrerend vind klinken, hoewel het misschien wat juister is op het woord. Het idee achter het gebruiken van de term is een soort geuzennaam zegmaar, hoewel ik het niet gebruik als het niet nodig is om duidelijk te maken wat ik bedoel en het ook op een andere manier kan. Ik heb als oud-telefoonverkoper bij de grootste wereldwijde provider altijd de beste deals met een zo'n kerel gehad hier in Den Bosch, en aangezien hij een dubbel filiaal heeft met o.m. eigen branded producten is het een goede ondernemer (een dergelijk pand in het centrum van Den Bosch is niet goedkoop), en krijgt daar ook de erkenning voor van alle telecom winkels hier, incl. de providers, die dankbaar gebruik maken van zijn aanwezigheid.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Was niet als aanval bedoeld, ik begrijp dat het zo over kan komen ik zeg zelf ook wel dat soort dingen "even regelen met de plaatselijke Turk" bijvoorbeeld. Ben wel blij dat dit soort winkels er zijn of zoals de kleermaker bij ons, allemaal Turkse mensen daar, werken met hand naaimachines, maar harstikke goedkoop en meestal erg netjes werk.

Andere antwoorden (1)

Mischien in vandenborre.