Is er een mobiel die rond de €300 is en een 5 of 8 megapixel met led flitser heeft?

Graag 4 inch of groter.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scherm is kleiner. Maar ik heb liever geen qwerty toetsenbord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op marktplaats oid, staat vast de gsm die je zoekt ;) of je voor dat geld ook een nieuwe hebt durf ik niet te zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@taat waarom is je antwoord eigenlijk verwijdert?

Het beste antwoord

Ja hoor, die zijn er voldoende. Het zijn er echter zo veel, dat het lastig is om er een aantal te geven zonder naar overige eisen te kijken. Heb je een specifiek merk in gedachten, een besturingssysteem, overige specs?
Wellicht kan je een kijkje nemen op www.infoon.nl, daar staat de losse prijs, schermgrootte en het aantal megapixel vermeld in het overzicht van de smartphones.

tip? Galaxy S Plus, Huawei Honor of de binnenkort verkrijgbare HTC One V.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het word de samsung galaxy s plus.
heeft geen flitser.
maar dat is dan de enige nadeel