Hoeveel kan ik hiervoor samen vragen op marktplaats? (zie uitleg)

ik wil graag een witte iphone 3gs 32gb, ik heb nu 300 euro maar ik wil graag een nieuwe kopen omdat op marktplaats de mensen op wie ik bied niet reageren
maar een nieuwe kost 450/500 euro
dat is 150 euro meer dan ik heb

ik heb nu een roze ipod nano 8gb, nog in prima staat
en een samsung b3310 ook in prima staat
verder heb ik nog een ipod touch, in prima staat maar wel heeel oud dus die levert niet zoveel op en weet niet of ik die wel wil verkopen

ik dacht die te verkopen, de ipod nano en de telefoon, maar ik heb geen idee hoeveel ik hiervoor kan vragen
heeft iemand een idee?

alvast bedankt

ps. sites waar ik een witte iPhone 3GS 32GB kan kopen onder de 300 euro zijn altijd welkom ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook gewoon zelf die mensen een mail sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ongeveer 8 mensen een mail gestuurd die de iphone had waar mijn wensen aan voldoen
voor hun bedrag die zij er graag voor wouden hebben dat is nu ongeveer 3 week geleden en blijf nog bieden tot nu toe heeft niemand terug gemaild
ik check elke dag mn mail ;)

Antwoorden (1)

Ik heb even gedaan wat ik je als tip geef om te doen: zoeken op marktplaats of ze bij jou in de buurt worden aangeboden en voor hoeveel. Staat het bij jou in de buurt 4x voor 20 euro te koop kun je wel 80 euro vragen maar dan reageert er zeker geen kip.

Ik heb nu maar even heel nederland bekeken: die iPOD "doet ca 50 euro (en 80 euro voor de 16 gb versie)

de samsung zit ook rond de 50 euro krijg ik het idee.

Ik zou zelf niet proberen ze samen te verkopen, daar moet iemand maar net op zitten te wachten en als IK 2 apparaten tegelijk bij iemand kocht zou ik ZEKER over korting beginnen.

Je zou ze dus kunnen proberen te verkopen voor 75 euro per stuk maar ik heb zo mijn twijfels of dat gaat lukken. Kijk nog even bij jou in de buurt