Weet iemand een oplader voor je smartphone die op batterijen werkt?

Bijvoorbeeld op aaa of aa. Graag onder of rond de €10, hoeft geen merk te zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wat je eigenlijk dus zoekt is een noodlader - want ideaal zijn die dingen niet om jouw telefoon altijd mee op te laden.

Om en nabij de 10 euro kom je uit bij de lader van GP (zie ook de bron - er zijn verschillende typenummers, vandaar dat ik geen enkel nummer noem - hopelijk wordt dit niet weer gezien als dat mijn antwoord niet concreet genoeg is - er zijn immers meerdere mogelijkheden).