Mijn bleutooth op mijn Samsung J700 doet het niet meer?

Als ik bluetooth inschakel dan duurt het heel erg lang om een apparaat te vinden.
Ik zie het alleen het schermpje bluetooth inschakelen. En verder doet ie niks.
En dan zet ik de telefoon even uit en dan staat er bij bluetooth uit, en als ik hem aan wil zetten wat niet lukt, krijg ik de foutmelding ''is al ingeschakeld'' terwijl dat niet zo is.

Wat is het probleem?

Alle reacties zijn welkom ;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb even het internet afgezocht, en veel eigenaren van deze telefoon hebben daar last van. Het blijkt een zwakke plek van de telefoon te zijn. Een enkele hobbyist kon het oplossen door een chip in de telefoon te verhitten, dus het zal wel iets met onbetrouwbare soldeerverbindingen te maken hebben. Als je nog garantie hebt: terugbrengen!
AWM
14 jaar geleden
Ernaar laten kijken door iemand die d'r verstand van heeft, winkel?