Als ik mijn twitter account verwijder van mijn iPod ben ik dan alles kwijt of blijft het account bij twitter bestaan?

Onze dochter is haar twitter app icoon kwijt. Alles geprobeerd. Hard reset, beginscherm instellingen, aan iTunes gehangen maar het komt niet terug. Als ik nu haar account van de iPod verwijder is ze het dan helemaal kwijt? Dat wil ze natuurlijk niet. Kan twitter ook niet opnieuw installeren want het staat al geïnstalleerd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee, dat verwijder je niet. Je verwijderd alleen haar account van de iPod zelf. Zou anders vervelend zijn als je je iPod wilt doorverkopen en je Twitteraccount is weg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt de app gerust van de ipod verwijderen en opnieuw installeren. Het account blijft bestaan, tenzij je naar de website van twitter gaat en daar aangeeft dat je je account wilt verwijderen. Als je deze verwijdert, blijft het nog minimaal een week bestaan, zodat je het niet kwijt bent als iemand anders het verwijdert. Ga eens achter de computer of de browser op de ipod en ga naar de site van twitter en probeer dan op de site in te loggen, dus niet in een app.
Het komt ook wel eens voor dat een app voor sommige mensen niet meer werkt. Zeer frustrerend uiteraard, maar helaas niks aan te doen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor het verwijderen en opnieuw installeren verwijs ik u graag door naar de site van apple. Zie de links onderaan dit bericht.
Ik hoop dat het lukt om het weer terug te krijgen. Veel succes.
Mocht u er echt nog niet uit komen, dan raad ik u aan om even langs een elektronica of telefoon winkel te gaan (MediaMarkt / Saturn / Dixons / The Phone House / Belcompany. De mensen daar zijn erg handig en hebben het zo voor elkaar. Het principe van een iPod is bijna hetzelfde als die van de iphone, dus ik neem aan dat ze dat niet zo erg vinden bij de telecomwinkels. Verwijderen: http://www.apple.com/nl/support/ipodtouch/assistant/application/#section_5
Opnieuw installeren:
http://www.apple.com/nl/support/ipodtouch/assistant/application/#section_6
nee, je verwijderd alleen de app. Het account blijft bestaan. Dat kun je pas verwijderen als je naar de website bent gegaan en het daar hebt aangegeven en bevestigd. Dat is je account pas verwijderd.