Kun je de samsung monte resetten als hij uit staat?

hoe doe je dat? Want hij loopt vast als ik hem aan doe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee je kan de meeste apparatuur niet resetten als ze uitstaan.
Want het systeem weet als hij aangaat niet dat je op de resetknop heb gedrukt.
Er is ergens op je telefoon ( vaak aan de onderkant ) een resetknopje dat je moet indrukken met bijv een sateprikker of een tandenstoker.
Maar doe je telefoon wel aan voordat je het reset het hoeft niet per se bij je pincode te komen.