mijn blackberry curve geeft zwart beeld en alleen het toetsenbord doet het wat moet ik nu doen ?

als ik mijn batterij steeds in en uit doe dan doet die het nog steeds niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als een herstart niet werkt, dan zou je kunnen overwegen om het toestel terug te zetten in de fabrieksinstellingen ( let wel je bent dan wel van alles kwijt ).
Als dit zo'n toestel is waar je alleen bij deze herstel functie kan komen als hij helemaal is opgestart, tja dan ben je even zuur maar dan moet je er toch even door een service punt ernaar laten kijken.
Mocht het wel gelukt zijn om het toestel terug te zetten in de fabrieksinstellingen en hij vertoont dan nog kuren, tja ook dan zou je eigenlijk naar een service punt moeten gaan.

Het enige wat je zelf namelijk kan doen is een herstart en een factory reset.
Werkt dat niet, dan komt de servicepunt om de hoek kijken ( en ook deze proberen het eerst met de bovengenoemde mogelijke oplossingen ).