Gaat het om het wachtwoord dat je moet invoeren als je het scherm van de tablet weer aan zet?
Dan zou je het een paar keer kunnen proberen met een willekeurig wachtwoord, en na een paar keer zou er ergens een knop moeten verschijnen met 'wachtwoord herstellen' of 'inloggen met Google-account'.

Deze moet je dan aanraken en dan kan je als het goed is inloggen met je Google-account en een nieuw wachtwoord kiezen.

Toegevoegd na 18 uur:
Helaas is er niets te vinden over een Full Data Wipe voor je tablet, maar misschien is dit wel de enige oplossing: http://www.computernewbie.info/wheatdogg/flashing-the-yuandao-n10-window-n10-android-tablet/
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hi peter dank voor je antwoord het is helaas niet de oplossing als je tig keer een wachtwoord invult is het enige wat er komt "probeer nogmaals na ...seconden.. en dat loopt op.... ook al diverse knop-combinaties geprobeerd maar dat lukt tot op heden nog niet...
hoop dat iemand toch nog een briljant idee heeft...
hartelijke groet Mathijs
peterjbruins
11 jaar geleden
Er is één oplossing, maar dan ben je ALLE gegevens die op de tablet staan kwijt!
Dit is de fuul data wipe, en ik ben nu aan het opzoeken hoe je die activeert op jou tablet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hi peter dank voor het speur werk ik had die site ook gevonden
alleen werken de links naar de betreffende software niet...geblokt door chinese overheid fbi (megaupload) en het staat in het chinees ?! ik had meer gehoopt dat er een toets combi moet zijn power volume up volume down o.i.d. om hem te rebooten.....iig hartelijk dank voor je tijd;-)