Hoe verander ik de beeldverhouding op mijn ipad

Toegevoegd na 10 uur:
Hiermee bedoel ik dat je het beeld spiegelt naar je apple tv

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan niet. Een beeldverhouding van een scherm staat vast. Alleen als je een zaag pakt kan je hem veranderen. Je probleem zal ergens anders liggen, leg je probleem uit, zoiets: -Ik heb film X gedownload en nu zie ik zwarte balken boven en onder.
-Ik heb een film gedownload en alles ziet er uitgerekt uit
-Ik heb een app die verkeerd weergegeven wordt

Antwoorden (1)

Bedoel je het draaien van je beeldscherm? Dus van horizontaal naar verticaal en vice versa? Dubbelklik op de homeknop. Scroll vervolgens naar links en helemaal links zie je een slotje met een pijltje. Klik daarop en dan kun je je scherm weer draaien.