Wat is de goedkoopste manier om een nieuwe mobiel met abonnement te kopen?

Ik ben dus wel benieuwd of mensen trucjes hebben om een nieuwe telefoon, zoals de Galaxy 3 / 4, Iphone 4/ 5, Sony xperia of Note II af te sluiten met een goedkoop abonnement waar je heel weinig voor kwijt bent in de maand. Ik vind 25 euro in de maand nog net de max. maar heb het liever nog lager... Zelf heb ik nu een internet abonnement met een LG optimus 2X voor 21 euro in de maand.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Terwijl ik naar jouw vraag kijk, staat er op de site van goeievraag.nl een banner links: "Ben er voor jou" Gratis iPhone 4 8gb +500mb +300 minuten €23,50 per maand. Dat is dus van ben.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, eigenlijk klopt mijn toevoeging onder de vraag niet helemaal, want ik heb daar de galaxy 3 en iphone 4 bij gezet, maar het is logisch dat providers die al wat 'oudere' telefoons goedkoper aan kunnen bieden omdat er alweer nieuwe op de markt zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als u een iPhone wilt kopen kunt u een mooie prijsvergelijking vinden op:
http://www.goedkoop-iphone.nl/ Bronnen:
- http://www.goedkoop-iphone.nl/

Het beste antwoord

Ik zelf heb gekozen voor een losse telefoon met een losse sim-only. Dan betaal je wel volle mep voor je telefoon maar je heb wel een abbo van 10 tot 15 euro ongeveer ligt eraan wat je voor abbo kiest. Maar ik neem aan dat het met internetbundel is. Bij Tele2 en ben.nl kun je even kijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat ik eigenlijk het belangrijkste vind is dat ik gewoon voor 1 of 2 jaar dat ik een nieuwe telefoon heb zo weinig mogelijk kwijt ben, maar wel (bijna) het nieuwste van het nieuwste heb. Ben ik dan met een losse telefoon en een los abonnement goedkoper uit dan met een 'echt' abonnement?