Hoe kun je op een Samsung Galaxy mini (HI young) een screenshot maken?

Het lukt niet met de home en uit knop! Tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Er zijn een paar manieren voor Android. Voor Samsung telefoons zal je toch echt de home knop en de uit knop moeten gebruiken. Probeer dat opties eens in de bron.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de home knop even ingedrukt houden en als je recente apps bijna in beeld zullen komen de uitknop erbij indrukken. Na minder dan een seconde zou er moeten staan dat de schermafbeelding is opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste MrsKatje,

Wij adviseren jou om de Home-knop ingedrukt te houden en daarna op de Terug-knop te drukken.

Demba