Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik al voor gedownloade apps van mijn mobiel verwijderen?

al vanaf dat ik mijn mobiel heb staan er apps zoals hyves en facebook op die ik niet kan verwijderen zoals de apps die ik zelf download door er een tijdje op te blijven drukken of via playstore.
weet iemand hoe ik die "permanente apps" van mijn mobiel kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
912

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Die kun je niet verwijderen als je geen 'geroot' toestel hebt. Je kan ze wel uitschakelen, dan verdwijnt het icoontje ook. Dit is hoe dat moet bij Android 4.0 en hoger:

Ga naar Instellingen, daarna onder het kopje 'Apparaat' staat 'Apps' of 'Applicatie Manager', klik daar op, swipe twee keer naar links (dus je vinger horizontaal van rechts naar links schuiven), dan kom je bij alle apps die op je mobiel staan. Als je bijvoorbeeld de Hyves app hebt gevonden druk je daar 1 keer op en daarna op Uitschakelen.

Hopelijk werkt dit voor je want ik weet niet waar voor een mobiel je hebt.

PS. Er staan ook belangrijke (systeem)apps tussen dus alleen de irritante apps - om het zo maar te noemen - uitschakelen.

Toegevoegd na 48 minuten:
Waarschijnlijk moet je 3 keer 'swipen' in plaats van 2 keer, als je bovenaan 'alles' ziet staan zit je goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding