Hoe kan ik met Google Maps (iOS) een reis plannen vanaf Rotterdam Noord (station)?

Het station zelf vind Maps niet, en er staat nergens een adres oid op de site vd NS

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik probeer het net op Google Maps op mijn mobiel, en daar wordt de locatie gewoon gevonden door te zoeken naar "station Rotterdam Noord" Inclusief de icoontjes voor de soorten vervoer vanaf daar.
Als ik de locatie aanraak komt er als info bij te staan Bergweg 8.