Ik heb mijn iPhone Géjailbraked met cidya en greenposion maar ik wil me ABN AMRO app activeren enzo is dat gevaarlijk ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee dit is niet gevaarlijk want ik gebruik het ook als je cydia beviligt is met pdf patcher 2 dan is die goed beveiligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het is wel meer risico dan als je hem niet hebt gejailbreakt