Waarom is mijn iPhone minder helder dan andere iPhone's?

Als ik mijn iPhone 4 naast een een andere iPhone 4 leg en beide op volle helderheid is mijn iPhone donkerder ik heb hem al naast verschillende iPhones neergelegd. Hoe kan dat?

Toegevoegd na 13 uur:
Op de foto staan mijn instellingen.

Toegevoegd na 13 uur:
Ik heb geen screenprotector en hij is niet gevallen verder werkt hij prima. Hij is ook gewoon leesbaar buiten in de zon bijvoorbeeld maar als ik hem naast een andere iPhone 4 leg is hij gewoon donkerder.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En anders misschien een nieuwe screenprotector
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is hij kapot? heb je hem een keer laten vallen of iets?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga bij instellingen naar helderheid,daar kan je je iPhone zetten op automatisch aanpassen.
Je kan hem zelf ook goed zetten,wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
weet je zeker dat de andere wel een 4 en geen 4s heeft, want bij de 4s is het scherm een fractie scherper

Antwoorden (3)

heb je misschien een privacy screen protector want die zijn iets dikker
en daarom gaat ook de helderheid iets achteruit

als dit het niet is kan ik je helaas niet helpen
sorry
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ik ook gehad met mijn iphone.
Meestal veranderd de helderheid in de telefoon van het hoevele licht er is.
Zet het dan uit bij instellingen -> Helderheid en achtergrond -> en zet pas automatisch aan uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je de instelling helderheid automatisch aanpassen aan staan, waarschijnlijk wordt het scherm vanzelf helderder als je deze optie uitzet, je vind de instelling > helderheid .... > automatisch aanpassen (uitzetten)!