Mijn Blackberry Bold 9780 slaat mijn foto's niet op.. weet iemand waarom? (beschrijving)

sinds een paar dagen had/heb ik een probleem. Eerst waren al mijn bestanden weg. geen muziek, video's, foto's etc. maar als ik mijn BB aansloot aan mijn pc zag ik de bestanden wel. Nu heb ik alle muziek en video's nog. maar de foto's wil die maar niet zien. als ik een foto neem zie ik hem niet op mijn BB maar wel op mijn pc.. weet iemand wat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat had ik ook laatst! En ik weet hoe je het kan oplossen.... (Voor mij werkte dit!) Ga naar whatsapp en dan stuur foto... Dan wacht je even tot ALLE foto's zijn geladen(dus ook de foto's die je hebt genomen die je niet kon zien) en dan kies je de laatst genomen foto en die stuur je op! Dan ga je weer naar bb foto lijst en doet ie het weer :D (ik heb een bb 9300 dus ik weet t niet zeker)