Hoe gaat achtergrondlicht Iphone 4 automatisch uit?

Mijn achtergrond(licht) blijft branden, waardoor mijn batterij erg snel leeg gaat. Ik kan het wel met de Slaap-knop uitzetten, maar soms vergeet ik dat. Het moet toch automatisch uitgaan? Hoe kan ik dit instellen, ik herinner me niet dat ik dit vroeger had.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Instellingen> algemeen> automatisch slot.
Daar kan je de tijd instellen dat het licht brand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht dat automatisch slot de code is, maar heel erg bedankt (ook de andere goede antwoorden), hij doet het weer! Heel fijn!

Andere antwoorden (2)

Ga naar instellingen ,dan helderheid en achtergrond ,dan pas automatisch aan , weer aan zetten . Mogelijk dat het dan weer lukt . Anders toestel echt uit dan weer aan !? Vaak alles weer oké . Anders raadpleeg de winkel . Succes .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je gaat naar algemeen, dan naar automatisch slot en voila:)