Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik krijg over 2 maanden een mobieltje. alleen ik kan geen mobieltje vinden.

het moet aan de volgende eisen voldoen
1. touchscreen
2. kleurenscherm
3. onder de 80 euro
4. wifi
5. het moet een smartphone zijn

Toegevoegd na 19 uur:
sorry ik bedoel geen wifi, maar bluetooth

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij telfort, vodafone, t-mobile, telefoonkopen.nl... Dáár hebben ze mobieltjes. Moet je daar eens zoeken.
Ben overigens wel benieuwd waar je gezocht heb. H&M? Zara?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok. ga verder zoeken..
wij gaan niet voor jouw zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tik in op www.gsmarena.com, daar staan volgens mij alle mobieltjes die er bestaan op. Daar kun je bij de phone search alle dingen invullen die je belangrijk vind

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Voor onder de 80 euro krijg je een tweedehands, dan moet je even op marktplaats of eBay kijken. Of je neemt er een met een abonnement, dan krijg je de telefoon soms gratis maar betaal je 20 euro per maand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kleurenscherm is het probleem niet, maar voor 80 euro wordt een smartphone erg moeilijk, de samsung Star een leuke keuze. Alleen zit hier naar mijn idee geen wifi op, je kunt hier wel mee op internet enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens bij de kijkshop! Maar voor een dubbeltje willen we allemaal wel een gouden berg!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Samsung chat 350 of de Samsung star mini maar bij de chat zit wel een qwerty toetsenbord ik hoop dat je hier iets aan hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LG GS290 Cookie Fresh?

€83 voor losse mobiel volgens studentmobiel, ik vind 't niet duur, maar ik heb me er ook niet in verdiept. Het is niet voor niets de goedkoopste die erbij staat denk ik dus check ff wat je precies krijgt...

http://www.studentmobiel.nl/gsmshop/product/8578/lg-gs290-cookie-fresh?plan_id=129&provider_id=5
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o sorry ik bedoel geen wifi maar bleutooth
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die LG was by far de goedkoopste die ik kon vinden... Sorry! :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding