Welke installous alternatief kan ik op mijn ipod zetten?

Ik heb een ipod touch 1g ( versie 3.1.3, gejailbreaked) en ik heb er appcake opgezet en die crashed de heletijd en en dat komt dus wss omdat ik een te oude ipod heb. Dus is er een alternatief die ik er wel op kan zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Vshare, die gebruik ik zelf ook.
Zie de link hoe je hem moet toevoegen via cydia.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik raad je de appstore aan, sommige apps kosten geld maar je steunt er wel de maker mee. + alle apps staan erin.