Hoe start ik mijn internet abonnement?

Ik heb een week geleden een internet abonnement gekocht die vandaag in zou gaan. Ik heb mijn nieuwe simkaart erin gedaan, maar ik heb geen internet verbinding.. Hoe kan ik zien dat mijn internet abbo werkt? Op de site van mijn provider staat dat het idd vandaag in zou moeten gaan..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wat waarschijnlijk niet gedaan hebt is het instellen van de internet instellingen. Deze kun je vinden op de site van je provider. (zoals http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/Algemene_instellingen/)