Telfort Prepaid Samsung Galaxy Pocket kun je dan wel online met je KPN internet verbinding thuis?

Ik wil een Prepaid Telfort Samsung Galaxy Pocket kopen. Nu wil ik hiermee met de prepaid kaart alleen maar bellen en smsen. Nu heb ik thuis een 3 in 1 pakket van KPN en nu vraag ik mij af of ik via die verbinding met deze telefoon op het internet kan. Ik vraag mij dit ineens af, omdat deze telefoon niet simlock vrij is en het simkaartje dus sowieso van Telfort moet zijn. Kan er dan wel door wifi met een andere provider verbinding worden gemaakt voor het internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Mits je een WiFi router hebt in dat 3 in 1 pakket is dat geen probleem. WiFi maakt geen gebruik van het telefoonnetwerk dus maakt het ook niet uit van welke provider jij een simkaart erin hebt zitten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de galaxy pocket beschikt over een wifi functie. dit houd in dat hij verbinding met het internet kan maken als er een wifi router beschikbaar is bij jou in de buurt. als je een draadloze router hebt of je kan met je laptop online thuis zonder kabel dan heb je wifi. het enigste wat je hoeft te doen is verbinden met je router om achter het internet te kunnen. Je kan ook op je werk/school verbinding maken mat het internet als ze daar wifi hebben, of in de trein het kan op vele openbare plekken. als je het toestel koopt staat meestal duidelijke instructies hoe je wifi aanzet en hoe je moe verbinden.