Kan ik hiervoor mijn mobiel opsturen ter reparatie?

- lichtergekleurde strepen op het scherm
- youtube hapert
- oplader stuk
- oordopjes stuk

Toegevoegd na 20 minuten:
Ik heb m nu 5 weken als je het reparatie formulier invult hebbje de optie om de defecte lader mee te sturen. Ik denk dat die dan gerepareert word of dat je een nieuwe krijgt.

Dat youtube hapert komt niet door de verbinding ik heb 3 van de 4 streepjes verbinding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is het voor een mobiel?

Antwoorden (2)

Voor het scherm zou je hem ter reparatie kunnen aanbieden.
Dat Youtube hapert komt door de verbinding of door te veel andere programma's in het telefoongeheugen, dat is geen defect.
De adapter en de oordopjes kun je apart opsturen, maar andere kopen is veel goedkoper als je geen garantie meer hebt.
De meeste mobieltjes hebben tegenwoordig dezelfde adapter aansluiting dus elke andere adapter zal werken.
Voor de oordopjes geldt bijna hetzelfde: als ze de normale 3,5mm plugjes hebben dan kan je elk ander type aansluiten, wil je ook het microfoontje kunnen gebruiken dan moet je een handsfree setje van het merk van de telefoon kopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oordopjes of adapters worden uit kostenoverweging trouwens nooit gerepareerd, ze worden eventueel onder garantie vervangen.

Toegevoegd na 31 minuten:
Dat je 3 streepjes signaalsterkte hebt zegt nog niets over de verbindingssnelheid: Een GPRS verbinding is langzamer dan een UMTS verbinding.
Het kan zijn dat je op dezelfde plek soms alleen GPRS krijgt en een andere keer de snellere UMTS.
Het is dus vrij normaal dat Youtube filmpjes of andere streaming video's soms haperen.

Als je jouw mobieltje opstuurt zou ik inderdaad alle defecte spullen erbij doen tezamen met een DUIDELIJKE omschrijving van de klachten.
"Oordopjes kapot" is niet duidelijk, "linker dopje kraakt" bijvoorbeeld wél.

Een alternatief voor opsturen kan trouwens een bezoekje zijn aan een telefoonwinkel van de provider.
Ze kunnen in hun computer zien of je recht op garantie hebt en ter plekke defecte zaken omruilen.

Ook kunnen ze wellicht raad geven over de haperende filmpjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
t is een wifi verbinding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
24mb ps
Laatste 3 zeker niet. Het 1e ligt eraan hoe erg deze strepen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik als 15 jarige zie ze heel erg duidelijk maar ik kan me voorstellen dat een oude man van 54 ze niet ziet