Waarom verbreekt mijn Samsung galaxy ace OPEENS continu verbinding met wifi?

Mijn galaxy ace kan opeens helemaal geen verbinding meer maken met wifi, dit is zo van een op de andere dag gekomen zonder dat ik er wat mee gedaan heb. Heb vanalles al geprobeerd maar niets helpt. Eerder pakte die alleen de wifi netwerk op school niet, maar met de UPC netwerk thuis waren er nooit problemen. Mijn laptop heeft gewoon verbinding dus aan de router ligt het niet. Dit is nu al 2 dagen zo. Hij maakt verbinding, haalt IP-adres op , wordt verbonden maar 2 sec erna wordt verbinding weer verbroken. Kan nu dus niet op internet via mijn telefoon.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit probleem heb ik ook ongeveer gehad bij mijn Ace(bij mij duurde het ongeveer 30 sec). Ik heb toen gewoon mijn telefoon gereset, je moet dan wel ff een back-up maken van je bestanden. Daarna deed hij het bij mij weer.
Succes!