Hoe kan je whatsapp downloaden op de galaxy tab?

Heb net m'n galaxy tab p5110 binnen gekregen, leuk ding! (: Alleen er staat dat je whatsapp niet kan downloaden omdat het niet complicabel is voor de tab. Iemand enig idee hoe ik toch 't kan downloaden? Heb t namelijk hard nodig :|, lol.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb wel een simkaartje dus voor een nummer in te voeren etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.tabletguide.nl/20354/how-to-whatsapp-installeren-en-gebruiken-op-je-android-tablet/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die werkt dus niet.. Als ik het via mijn pc naar me tab zet, zegt ie dat je de telefoon moet uitzetten en batterij er uit moet zetten en onderaan dat het niet werkt voor tablets. :c

Antwoorden (2)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1423124

Toegevoegd na 1 minuut:
Download de apk bestand en installeer het gewoon op je tablet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al geprobeerd, werkt niet! Hij zegt dat een verhaaltje over dat je je gsm moet opnieuw moet opstarten en batterij er uit moet halen blabla en onderaan staat werkt niet op tablets.
*WHATSAPP INSTALLEREN*

Via onderstaande link kun je de Whatsapp .apk file downloaden. Installeer deze daarna op je tablet, bijvoorbeeld met behulp van een File Manager. Let op dat je bij de instellingen van je tablet aanvinkt dat je applicaties van onbekende bronnen mag installeren.

*VERIFICATIE*
Je dient een telefoonnummer in te voeren ter verificatie. Gebruik hiervoor GEEN nummer dat al gebruikt wordt voor een andere applicatie! Je hebt twee methoden:

1. Koop een prepaid simkaart, bijvoorbeeld een Vodafone prepaid sim of Simyo prepaid sim. Deze sim hoef je niet in je tablet te plaatsen maar in een telefoon. Let op: doe de verificatie NIET per sms, maar per telefoon via de knop ‘bel mij’ of ‘call me’. Na enkele minuten kun je aangeven dat je gebeld wilt worden. Voer de driecijferige verificatiecode in bij de Whatsapp applicatie op je tablet.

2. Gebruik een vast nummer voor de verificatie. Voer de verificatie NIET uit via sms maar via de ‘bel mij’ of ‘call me’ knop. Na enkele minuten kun je aangeven dat je gebeld wilt worden op je vaste telefoon. Voer de code in op je tablet.

*CONTACTEN TOEVOEGEN*
Contacten kun je zelf invoeren via de Whatsapp applicatie op je tablet. Het is handig om je Whatsapp-vrienden dit nummer door te geven, zodat ze het toe kunnen voegen in hun contacten lijst.

Het is mogelijk, afhankelijk van je tablet, dat je niet direct zelf contacten toe kunt voegen. Dan kun je een externe applicatie gebruiken om contacten aan te maken op je tablet, die door Whatsapp herkent worden. Go Contacts EX is een goede app om hiervoor te gebruiken.