Waar kan ik een hoesje vinden voor mijn samsung galaxy note 2?

Ik zoek een tijd naar een hoesje voor mijn galaxy note 2 ik vind die hoesjes die smart covers orignele van samsung erg mooi alleen wil ik een hoesje die en mijn achterkant van mijn samsung vervangt en waar ik een pasje kwijt kan..iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, kijk eens op miniinthebox.com. Dat is een betrouwbare site met enorm veel keuze en goedkope artikelen! Het is gratis verzending als je even geduld hebt, dan kan het rond de 2 weken duren voordat het aankomt. Ik hoop voor je dat ze iets voor je hebben daar : )
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! ik ga zeker eventjes kijken alleen is het mogelijk sneller dan 2 weken te laten bezorgen zeg maar rond de...2/4 dagen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja hoor, maar dan komen er wel behoorlijk wat verzendkosten bij kijken! En ik las net bij recensies dat als je bedrag boven de 20,- uitkomt, er douane kosten bij komen kijken dus let daar even op.. Maar dat zal het geval niet zijn want ik bestelde daar 5 IPhone 4 hoesjes voor 7,50 in totaal! :)
Kijk is op hoesjes.nl ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij on op de markt in Assen staan er minimaal twee kraampjes met hoesjes. Misschien is er ook wel een markt bij jou in de buurt? Wel afdingen hoor!