Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik mijn ipad scherm op mijn pc scherm?

ik heb geen jailbrake en wil ook geen kabel gebruiken het liefst ook geen geld in de app store

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
888

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik snap je vraag niet helemaal.
Kan je je iPad als tweede scherm voor je PC gebruiken? Nee. Dit zou kunnen als je een MacBook had, hiervoor staat een app in de app store, ik weet zo niet meer hoe hij heet, kost iets van €3.

Kan je een soort virtueel beeld van je iPad op je PC scherm krijgen? Dit kan, maar niet via de PC, maar via het scherm. Je hebt daarvoor een 9-pins connector (iPad kabel) naar VGA nodig (ervan uitgaande dat je PC scherm een VGA output heeft). De iPad sluit je via de kabel aan je op het scherm, en klaar is Kees. Uiteraard is dit wel met kabel, heb je gaan jailbreak voor nodig, en moet je het bedienen via de iPad zelf.
Succes :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je je ipad jailbreakt kan je gewoon opnemen wat je ziet op de ipad zelf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan dit ook op een iPhone? Weet je toevallig ook welke app je in Cydia zou moeten downloaden? Ik heb mijn iPhone al gejailbreakt.
:)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding