Is het mogelijk dat wat ik opgenomen heb met de dictafoon op een iPod dat ik dit in mijn iPod Muziek zet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Het hangt ervan af op welke manier de dictafoon geluidsbestanden opslaat en hoe je die bestanden naar je computer kunt overbrengen.

Een manier die altijd zal werken is de dictafoon met een audiokabel aan te sluiten op de audio ingang van een computer en dan de computer laten opnemen wat de dictafoon weergeeft.

Voor het opnemen kun je allerlei programma's gebruiken, bijvoorbeeld Audacity.
Als de opname op de computer staat kan je het in allerlei bestandsvormen exporteren, je moet dan een bestandsvorm kiezen die de iPod kan lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om de standaard dictafoon app voor de iPod en ik heb geen pc bij de hand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas weet ik als Windows gebruiker te weinig van de iPod af om hier een zinnig antwoord op te geven, sorry!