Kan je spotify ook gratis op je mobiel/ipod hebben zonder premium?

Of moet je premium hebben.
Ik weet dat het op de pc gratis is.
Bestaat er ook iets zoals spotify dat wel gratis op je ipod is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt altijd zoeken op Youtube....
Volgens mij is Spotify gratis tot zoveel uur in de week, anders test je het gewoon. de app is namelijk gratis in de appstore.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan de app 3 dagen gratis gebruiken, daarna moet je gaan betalen. Beter meld je niet aan met je Facebook. Die meldingen en mailtjes zijn zwaar irritant!

Antwoorden (3)

Om muziek te luisteren via de Spotify app op je telefoon heb je Spotify Premium nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de PC is het 'gratis' met reclames. Mobiel luisteren is één van de extras van Premium. Dus nee, dit kan niet.

(Ik heb zelf een premium abonnement en moet zeggen dat het het dubbel en dwars waard is)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt Spotify zonder Premium wel op je smartphone downloaden, alleen dan dient het als programma om de muziek die je al op je telefoon hebt af te spelen. Voor het online muziek luisteren die je niet op je telefoon hebt, heb je Premium nodig.