Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe moet je android op je mobiel upgraden?

hoii. ik wil de android-versie (2.3.6) van mijn mobiel (samsung galaxy mini 2) upgraden. volgens wikipedia, reviews op youtube en andere websites zou je de mini 2 moeten kunnen upgraden naar een nieuwere android (volgens mij 4.1??)...
wie weet hoe dit moet? ik zou erg geholpen zijn. alvast bedankt allemaal.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
708

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je je Samsung Galaxy mini 2 bij Samsung geregistreerd hebt dan krijg je vanzelf een upgrade bericht zodra die beschikbaar komt.

Niet geregistreerde toestellen krijgen deze upgrade dus niet aangeboden en zullen via een omweg de laatste upgrades moeten binnenhalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
--> Ga naar instellingen
--> Helemaal naar onderen (Toestel-info)
--> Software-update

En dan staat er of je hem moet updaten of niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Simpel: Samsung Kies downloaden. (te verkrijgen op het internet)
Samsung Kies Installeren
Apparaat eraan leggen
Je computer geeft zelf aan dat je een nieuwe firmware upgrade moet hebben, en installeert als je daar toestemming voor geeft. Kind kan de was doen. (en ik ben een vrouw :) )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Samsung heeft nog geen officiële update naar android 4.1 uitgebracht en zal dit waarschijnlijk pas rond mei (of later) doen.

Tot die tijd heb je hier misschien iets aan? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2012939. Dit is cyanogenmod 10 voor de mini 2.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding