hoe moet je android op je mobiel upgraden?

hoii. ik wil de android-versie (2.3.6) van mijn mobiel (samsung galaxy mini 2) upgraden. volgens wikipedia, reviews op youtube en andere websites zou je de mini 2 moeten kunnen upgraden naar een nieuwere android (volgens mij 4.1??)...
wie weet hoe dit moet? ik zou erg geholpen zijn. alvast bedankt allemaal.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als je je Samsung Galaxy mini 2 bij Samsung geregistreerd hebt dan krijg je vanzelf een upgrade bericht zodra die beschikbaar komt.

Niet geregistreerde toestellen krijgen deze upgrade dus niet aangeboden en zullen via een omweg de laatste upgrades moeten binnenhalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
--> Ga naar instellingen
--> Helemaal naar onderen (Toestel-info)
--> Software-update

En dan staat er of je hem moet updaten of niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Simpel: Samsung Kies downloaden. (te verkrijgen op het internet)
Samsung Kies Installeren
Apparaat eraan leggen
Je computer geeft zelf aan dat je een nieuwe firmware upgrade moet hebben, en installeert als je daar toestemming voor geeft. Kind kan de was doen. (en ik ben een vrouw :) )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Samsung heeft nog geen officiële update naar android 4.1 uitgebracht en zal dit waarschijnlijk pas rond mei (of later) doen.

Tot die tijd heb je hier misschien iets aan? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2012939. Dit is cyanogenmod 10 voor de mini 2.