De twitterapp doet het niet iemand een oplossing?

Als ik probeer inteloggen op mijn twitterapp (iphone 4) geef hij aan 'Je gebruikersnaam en wachtwoord worden niet herkent', maar als ik inlog op de twitterwebsite doe hij het wel ik heb ook al geprobeert vanuit de instellingen op mijn iphone maar dat werkt ook niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Mobiel opnieuw opstarten helpt vaak wel. Je kunt hier ook kijken als dat niks oplost.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heb i al geprobeert. Hij doet het nu al bijna 1 maand niet en op de site heb ik ook niks gevonden
App verwijderen en dan weer downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Twitter heeft nogal eens problemen met account aanmelden op de iPhone. Probeer daarom je account eens te verwijderen en opnieuw toe te voegen:
1. Ga naar Instellingen -> Twitter en selecteer je accountnaam.
2. Tik op Account verwijderen en bevestig de verwijdering.
Nu dat je account is verwijderd, voeg je je account opnieuw toe:
3. Navigeer naar Instellingen -> Twitter -> Nieuwe account.
4. Vul de nodige gegevens in en tik Aanmelden / Sign Up.
Als je nu de App opnieuw start zou het weer moeten werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heb ik net geprobeert maar dat werkt ook niet