Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom opent google playstore niet en wat kan ik daaraan doen?

Ik heb een samsung galaxy s3 en sinds vandaag opent hij playstore niet, of nouja, hij opent wel, maar in 3 seconden sluit hij hem weer....Andere apps openen wel. Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart maar dat werkt ook niet. ..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ga eens naar: 'Instellingen' > 'Apps.' Daarna een paar pagina's naar rechts zodat bovenaan 'ALLES' staat. Scroll nu naar 'Google Play Store,' klik erop en druk daarna op: 'Gegevens wissen.' Ga nu terug en kijk of het probleem is opgelost.

Wanneer dit niet heeft geholpen kan je ook nog de updates van de Play Store verwijderen (die daarna weer worden geïnstalleerd). Dit doe je door de eerste bovenstaande stappen te volgen, en dan i.p.v. op 'Gegevens wissen' op 'Updates verwijderen' te drukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat je even een grote app moet verwijderen. het zou kunnen dat je te weinig ruimte hebt op je telefoon. of je verwijderd de playstore en download hem via google, dus dan druk je in google in, 'google playstore'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad zoals hierboven wordt gezegd kan het zijn dat playstore niet wordt geopend, omdat je waarschijnlijk een grote app hebt gedownload. Ik zelf gebruik samsung galaxy note 2 en bij mij worden de apps gelijk gesloten bij het openen als ze vastlopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan het best de play store verwijderen en het weer opnieuw installeren , (als je de play store verwijderd dan krijg je de android market weer , maar als je de market opstart dan word het vanzelf de Google play store)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding