Als ik mijn ipod touch wil opladen krijg ik de melding opladen met dit accesoire is niet ondersteunt Hoe los ik dit op?

Het gebeurt soms na een paar seconden en soms na een paar minuten
Ipod Touch 4G 32GB

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uuuuuhhhhhm gebruik je een dockstation?? Toegevoegd na 1 minuut:
Want als dat zo is ondersteunt je ipod je dockstation niet dus dan gewoon met het witte kabeltje opladen... Toegevoegd na 41 minuten:
Is die officieel van apple of zo'n nep dingetje Bronnen:
- Mijn freaking head

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat er een knik in je kabel zit en de connector je oplader niet meer 'herkent'.
Probeer het eens met een oplaadkabel van iemand anders om het zeker te weten.