hoe krijg ik data en app, s van mijn galaxy s3 mini op mijn sd kaart

Ik wil data over zetten van mijn galaxy s3 mini naar mijn sd kaart te verplaatsen???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, goeie vraag. Dat kan dus niet zonder externe app. Heel gek, want alle smartphones die ik tot nu toe gehad heb hadden daar gewoon per app een optie voor. Snap echt niet waarom ze dat eruit gelaten hebben.

Apps als App2SD zijn gemaakt om dat te omzeilen, alleen wordt de S3 Mini dan weer niet gesupport door hun... Ik heb er nog altijd geen gevonden die het kan, maar voor alle duidelijkheid; het kan dus niet zonder daar een aparte app voor te downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoi ja ik merk het ik heb dan appmgr iii app2sd maar ik kan er niks mee is dit nu de Samsung die ik wou hebben nee, dus ik neem een ander toestel want wachten op een app daar heb ik geen zin in.en mijn blackberry torch kan je alles op een sd kaart zetten. bedank voor je antwoord maar ik doe mijne weg hij is nieuw maar nee hier heb ik niks aan.

Andere antwoorden (1)

Je moet hiervoor een app downloaden uit de Play Store van Google. Op oudere telefoons (geen smartphones) kon het nog zonder zo'n app, maar nu kan het alleen maar d.m.v. een app.