mijn mobiel blijft zeggen dat ik mijn koptelefoon er in heb zonder dat dat zo is, hoe kan ik dit oplossen?

mijn mobiel blijft melden dat ik me koptelefoon erin heb, hierdoor kan ik niet meer bellen alleen als ik oordopjes er in hem, maar dan word mijn microfoon afgesloten. dus kan alleen praten met mensen over mijn mobiel als ik hem op de luidspreker zet. weet iemand hoe ik dit kan oplossen???????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.3K

Antwoorden (2)

Een harde reset doen (dus alles naar de begin-instellingen.

Werkt dat niet, dan moet je je telefoon opsturen voor reparatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Heb mijn telefoon naar een reparatiezaak gebracht waar ze het open hebben gemaakt.
Bleek dat er een onderdeel van een koptelefoon inzat dat afgebroken was.
Dit hebben ze gemakkelijk eruit kunnen duwen.
Als je weet hoe je je telefoon open kunt maken en weer dicht, kun je het gemakkelijk zelf doen.
Anders adviseer ik je om toch even langs een reparatiezaakje te gaan.