kun je een online-nagivatiesysteem voor iPhone ook gebruiken zonder contact met internet?

ik zit niet te wachten op de megabites slurpende info-overdracht over files en flitsers

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan is het toch geen online navigatie meer ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
iHave heeft gelijk, zonder internet ben je niet on-line :-)
Je bedoelt waarschijnlijk: zijn er navigatie-apps waarmee je de te gebruiken kaart(en) kunt opslaan op je telefoon, zodat je alleen GPS nodig hebt? Antwoord: ja, er is een aantal apps waarmee dat kan.
Ik zelf ben zeer tevreden met Scout (downloaden uit de Apple-store).
dudemeister
8 jaar geleden
een jailbreak + TTom - 'im lovint it

Het beste antwoord

"Here" kan dat, kijk maar in de appstore. Je kan thuis alle landen downloaden die je wilt en vervolgens gebruiken in off linemodus, wel even de nederlandse stemmen nog downloaden, mocht je die willen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

be-on-road app werkt zonder internet. Zeer tevreden over. Gratis en met gesproken navigatie. Weet alleen niet of hij/zij ook geschikt is voor iphone.