hoe haal je McAfee van je smartphone af?

ik heb een Sony smartphone gekocht, maar ik heb ingesteld dat, als ik mijn telefoon kwijt bent, krijg ik op me andere telefoon een sms waar hij is. maar mijn Sony liep vast, starten hem opnieuw op, kreeg ik een berichtje van McAfee: voeg u pincode in. pincode vergeten, stuur nieuwe pin naar andere telefoon. kon niet mijn pincode invoeren, dus deed ik de optie: andere pincode aanvragen. maar kreeg GEEN sms, en kan de melding op de Sony niet weg halen/krijgen! WAT MOET IK DOEN?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet een hard reset doen, hiervoor ben ik wel je type Sony smartphone nodig. Als het goed is word dan alles (dus ook McAfee) van je telefoon verwijderd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb de Sony Xperia U
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het is mogelijk een hard reset te doen, hoe je het moet doen lees je hier: http://android-core.com/en/sony-xperia-u/articles/471-kak-sdelat-hard-reset.html