zijn er apps die bijhouden hoeveel internet je gebruikt? en dan niet 3gwatchdog, maar andere apps?

ik heb een samsung galaxy nexus. in de instellingen kan je zien hoeveel mb je gebruikt hebt in een bepaalde tijd. ik heb ook de app 3g watchdog. beide geven ze altijd precies hetzelfde aan. ik ging er dus van uit dat dit goed was. Ik heb een abbonement bij Tele2. Als ik daar echter bij de klantenservice vraag hoeveel mb ik verbruikt heb, is dat altijd veel meer dan dat mij telefoon en 3gwatchdog aangeven! kan het zijn dat tele2 verkeerd rekent, of dat de app en mijn telefoon niet goed rekenen?
ik heb met spoed een goede oplossing nodig, anders moet ik elke keer contact opnemen met de klantenservice van Tele2, als ik wil weten hoeveel mb internet ik nog heb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

droidstats.

Werkt erg goed.

succes .