Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een melding dat er een software update is op mijn samsung galaxy ace moet ik die downloaden?

Toegevoegd na 2 minuten:
ik zou graag wat meer willen weten of het geen kwaad kan als ik die software aanklik en moet je dat altijd doen zodra er weer een aangemeld word?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het is beter om die uit te voeren want het zijn dikwijls aanpassingen om de veiligheid te verbeteren tegen bv. hacken van uw toestel via openstaande poorten.
Soms zijn het ook software aanpassingen om bepaalde zaken te verbeteren in de werking van die software, ik doe het in elk geval steeds.
Soms kan u ook op hun website gaan zien waarvoor die aanpassing dient.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil hier nog even aan toevoegen dat je geen data verliest als je een dergelijke update uitvoert. Bij veel merkloze goedkope tablets en smartphones is dit bijvoorbeeld vaak wel het geval.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt volledig, bedankt voor de aanvulling.
Ja want soms kun je dan ook meer Aps downloaden. En als je dat niet gedaan hebt komt er een berricht je kan deze ap niet downloaden omdat je smaptphone niet geupdate is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding